solar compressor

Apie saulės elektrines

Taip, Lietuvoje vidutinė metinė bendroji spinduliuotė sudaro 1 006,4 kWh/m2. Pavyzdžiui, Lietuvos sąlygomis 10kW saulės elektrinė per metus gali pagaminti iki 10 000 kWh. Pagamintos elektros energijos kiekis priklauso nuo saulės elektrinės montavimo pasaulio krypčių atžvilgiu, montavimo kampo. Preliminarus įvertinimas gali būti pateikiamas kiekvienam objektui individualiai, atlikus modeliavimo ataskaitą.

Saulės elementai paverčia saulės šviesą elektros energija, šis veikimo principas paremtas puslaidininkiais. Moduliai gamina nuolatinę elektros srovę tiesiogiai iš saulės šviesos. Tuomet, keitiklis nuolatinę srovę pakeičia kintamąją srove, kuri yra paskirstoma vartotojui po namus. Įrengtas dvipusis elektos skaitiklis fiksuoja suvartojamą ir pagamintą elektros energiją. Perteklinė elektros energija, kurios vartotojas nesunaudoja yra  pasaugoma ESO tinkle už pasaugojimo mokestį.

Pagrindiniai skirtumai tarp šių modulių yra tai, kad įprastinė polikristalinių modulių spalva mėlyna, taip pat paprastesnė gamybos technologija ir dėl to yra pigesni. Monokristalinių modulių spalva juoda, dėl sudėtingesnės gamybos technologijos yra brangesni, tačiau jų naudingumo koeficientas yra didesnis lyginant su polikristaliniais moduliais.
Renkantis saulės modulius svarbu atkreipti dėmesį į numatytą saulės jėgainės plotą, kokios galios saulės elektrinę norima statyti bei finansinius išteklius.
Mes rekomenduojame rinktis monokristalinius modulius, siekiant maksimalios metinės gamybos. Kuomet paviršiaus plotas nėra ribojantis veiksnys rekomenduojame polikristalinius modulius dėl jų esamos mažesnės kainos.

Optimali galia išgaunama iš saulės elektrinių pasaulio šalių atžvilgiu yra 180 laipsnių (pietūs) ir 35 laipsnių kampas į horizontą.

Saulės fotovoltinių modulių vandens šildymo sistema yra pranešenė už kolektorinę sistemą žiemos metu, kuomet karšto vandens poreikis yra didžiausias. Taip pat, saulės modulių įrengimas bei eksplotavimas yra daug paprastesnis už kolektorinę sistemą. Vartotojai naudojantys kolektorinę sistema susiduria su kalkėjančių sistemos vamzdelių problema. Kai tuo tarpu naudojant saulės modulius, saulės spinduliai tiesiogiai vandens nešildo, o saulės energija paverčiama elektros energija, kuri naudojama vandens pašildymui.

Fotovoltinės elektinės atsiperkamumas priklauso nuo jos dydžio bei žmogaus vartojimo įpročių. Dažnai pamirštama atsižvelgti į kapitalą, infliaciją, priežiūrą, patrauklų ekologišką ir novatorišką įvaizdį.
Pavyzdžiui, iki 10 kW galingumo saulės jėgainė atsiperka maždaug per 10 metų (be paramos) ir atitinkamai vidutiniškai per 7 metus, pasinaudojus 30% subsidija.
Atsiperkamumą galima išreikšti supaprastinta formule:
Solet moduliams standartiškai suteikiama 12 metų produkto garantija ir ne mažesnė nei 90%/80% po 10/25 metų efektyvumo garantija.
Keitikliams 5 – 10 metų garantija, konstrukcijoms – 10 metų garantija, darbams – 5 metų garantija.

Keitiklio pasirinkimas priklauso nuo to, ar saulės jėgainė bus ar nebus prijungta į elektros tinklą, ar veiks abiejais režimais. Pagal tai, keitiklius galima skirstyti į autonominius, tinklo ir hibridinius. Taip pat, jie yra parenkami pagal saulės elektrinės galią. Keitikliai yra vienfaziai arba trifaziai.

Taip, Aplinkos  projektų valdymo agentūra (APVA) suteikia fiziniams asmenims paramą.
Fizinis asmuo gali gauti apie 30 % faktiškai patirtų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų kompensacinę išmoką, kuri skiriama iki 10kW saulės elektrinėms. Pareiškėju gali būti individualaus gyvenamojo vieno ar dviejų butų namo, į kurį planuojama investuoti, savininkas arba bendrasavininkas. Paraiškos teikiamos kiekvienų metų sausio mėn. apvis.apva.lt platformoje.
Taip, galima. Paraiškas gali teikti mokyklų, ikimokyklinio ugdymo įstaigų, ligoninių, kitų visuomeninės ir gyvenamosios (įvairių socialinių grupių asmenims) paskirties pastatų, kurie nuosavybės teise priklauso valstybei, savivaldybėms, tradicinėms religinėms bendruomenėms, bendrijoms ar centrams, valdytojai arba savininkai.
Subsidijos dydis iki 80% visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.

1. Gaunate preliminarų pasiūlymą;
2. Jei pasiūlymas tinkamas – patikslinate reikiamus techninius duomenis, pateikiate objekto nuotraukas arba mūsų specialistas įvertina objektą gyvai;
3. Parengiamas saulės elektrinės įrengimo projektas, Jūs patvirtinate mūsų siūlomą sprendimą;
4. Pasirašome elektrinės rangos darbų sutartį;
5. Pradedame tvarkyti Jūsų objekto dokumentus, laukiame, kol gausime Jūsų pasirinktą keitiklį, kol bus pagaminti Jūsų užsakyti moduliai;
6. Per 1-2 d.d. sumontuojame Jūsų naująją saulės elektrinę, apmokome Jus, paaiškiname svarbiausius dalykus ir sutvarkome likusius dokumentus.

Mes suteikiame realias garantijas, kurių likvidumą patvirtina siūloma sertifikuota įranga, ilgametė gamybos MG AB Precizika įmonės technologinė patirtis, įmonės likvidus turtas. Kviečiame apsilankyti mūsų gamykloje (adresas Žirmūnų g. 139, Vilnius) ir įsitikinti patiems!

Sutartyje numatome 90-ties dienų projekto įgyvendinimo terminą (iki rakto), tačiau dažniausiai darbai yra atliekami per 30 dienų.

Kaina po sutarties pasirašymo, bus užfiksuota ir nesikeis. Jei projektą įsivertinome netiksliai – padengsime visas, dėl mūsų kaltės nenumatytas išlaidas. Tiksli sąmata pateikiama po vizito objekte arba gavus visą reikiamą informaciją. Kaina gali pasikeisti tik dėl užsakovo noro pakeisti sutartį – montavimo būdo, modulio tipo, vietos pakeitimo.

Apie elektromobilių įkrovimo stoteles

Elektromobilių įkrovimo kabėliai ir jų tipai:

Schuko – buitinis lizdas.

Type 1(Mode 2) (SAE J1772) – Jungtis skirta Amerikos rinkos automobilių įkrovimui, įkrovimui naudojama viena fazė.

Type 2(Mode 3) – tai be abejonės pati populiariausia jungtis kraunanti elektromobilius AC(kintamaja srove), visos mūsų parduodamos įkrovimo stotelės iki 44 kW turi šią jungtį.

CCS(CCS-2) – tai populiariausia greitosios įkrovos DC jungtis, kombinuota Type 2 (kintamosios srovės AC) ir nuolatinės srovės DC jungtis, skirta krauti šiuos elektromobilius: BMW, Jaguar, VW, Audi, Porsche, Ford, ir kt.

CHAdeMO – Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Subaru, Toyota, Citroen automobiliams tinkanti greito įkrovimo jungtis (DC).

TESLA SuperCharger – tai  nuolatinės srovės(DC) jungtis, skirta sparčiai įkrauti TESLA elektromobilius.

Elektromobilio baterija saugo energiją nuolatinės srovės pavidalu(DC), iš tinklo buityje įtampa iki elektromobilio atkeliauja kintamosios srovės pavidalu(AC), todėl elektromobiliuose yra sumontuoti srovės keitikliai keičiantys srovę iš AC į DC ir perduoda nuolatinę srovę DC į automobilyje esančią bateriją. Srovės keitikliai būna skirtingų galių, todėl tinkamai reikia pasirinkti ir stotelę, kad būtų pilnai išnaudota potenciali įkrovimo galia.

Automobilio srovės keitiklio galią galite sužinoti pasiteiravę elektromobilio pardavėjo arba rasite elektromobilio specifikacijose. Informacijos galite rasti ir šiame puslapyje: https://ev-database.org/)

RFID – (Radio – frequency identification) – tai technologija, leidžianti naudoti identifikavimo priemonę (magnetukas arba magnetinė kortelė), kuria prilietus prie stotelės identifikuojamas jūsų vartotojas ir stotelė pradeda įkrovimą. Technologija dažnai naudojama, kai stotelė yra viešai prieinamose vietose, ar norite suteikti prieigą prie stotelės tik apibrėžtam ratui žmonių.

4G – mobiliojo ryšio technologija, kuri perduoda duomenis iš stotelės į programinės įrangos debesiją (Cloud), naudojama tam, kad vartotojas matytų įvarius duomenis, galėtų keisti parametrus nuotoliniu būdu.

Įkrovimo stotelę rekomenduojame pasirinkti pagal individualius poreikius ir infrastruktūrą su integruotu įkrovimo kabeliu (Type 2) arba su integruotu lizdu (Type 2), kurių galia 3,7 – 22 kW. Dažniausiai šios stotelės yra montuojamos prie sienos arba ant įbetonuoto pamato. Svarbu paminėti, kad stotelės galia negali būti didesnė už jūsų elektros įvado galią.

Daugumos mūsų siūlomų modelių stotelių galias galite valdyti šiais būdais:

Statiškai – didžiausia leistina stotelės galia nustatoma internetinės svetainės arba mobiliosios programėlės pagalba, šis metodas neleis jūsų stotelei viršyti nustatytos ribos.

Dinamiškai – automatika komunikuoja tarpusavyje, o tai leidžia apkrauti jūsų įvadą maksimaliai, neviršyjant maksimalios galios ribos. Taip užtikrinamas greitas elektromobilio įkrovimas, esant skirtingam jūsų elektros tinklo apkrovimui.

Hibridinis – tarpusavyje sujungta įkrovimo stotelių sistema leidžianti paskirstyti prioritetą, kuriam įkrovimo taškui paskirti daugiau ar mažiau galios.

Pagrindinis skirtumas yra įkrovimo laikas. Įkraunant elektromobilio bateriją nuolatine srove (DC) yra taupomas elektromobilyje integruoto srovės keitiklio resursas, baterija greičiau įkraunama tiesiogiai, nekeičiant srovės tipo. Pateikiame bendrinę informaciją, kaip priklausomai nuo įkrovimo tipo kinta baterijos įkrovimo laikas:

Elektromobilių įkrovimo greitis ir nuvažiavimo atstumas priklausomai nuo įkrovimo tipo

Įeikite į tinklapį manoelektra.lt, prisijunkite -> prie objekto spauskite „Atsisiųsti sutartį“ -> Nuosavybės ribų akto Nr. -> pasirinkite PDF tipo failą -> ieškokite „Leistina naudoti galia“.

Jei nurodyto dokumento nerandate – paskambinkite manoelektra.lt portale nurodytu kontaktiniu numeriu.

Rekomenduojame dėl galios didinimo paslaugos kreiptis į mūsų įmonę info@solet.lt; Konkurencingomis kainomis įvertinsime jūsų elektros instaliaciją, atliksime reikiamus pakeitimus, bendrovei „ESO“ pateiksime visus reikiamus dokumentus, paslaugą atliekame „Iki rakto“.

100 km kelionės kaina svyruoja nuo 2 € iki 3 € (nevertinant automobilio kainos)

Elektromobilių įkrovimo stotelėms suteikiama – 2 metų gamintojo garantija.

Įrengimo/montavimo darbams suteikiame – 5 metų garantiją.

Neradote atsakymo, kurio ieškote?

Skambinkite mums –  (8-5) 236 3691 arba rašykite el. paštu info@solet.lt