Pradinis » Klientų aptarnavimas ir skundų nagrinėjimas
Klientų aptarnavimas ir skundų nagrinėjimas
Klientų aptarnavimas – UAB Solet
UAB Solet kviečia Jus apsipirkti ir kreiptis dėl paslaugų patogiai ir greitai! Mūsų tikslas – užtikrinti aukščiausios kokybės aptarnavimą bei greitą pagalbą Jums.
Kontaktai
Susisiekite su mumis telefonu +37060489013 nuo 8:00 iki 15:00 valandos, kiekvieną dieną.
Užklausas galite pateikti el. paštu: info@solet.lt.
Skambučių tarifai nustatomi pagal Jūsų operatoriaus taikomus planus.
Mūsų paslaugos ir tikslai
UAB Solet komanda – tai profesionalai, pasiruošę:
- Padėti užsisakyti prekes ar paslaugas;
- Suteikti informaciją apie prekes, užsakymo procesą, pristatymo sąlygas ir apmokėjimą;
- Atsakyti į Jūsų klausimus dėl užsakymo eigos;
- Užtikrinti greitą ir efektyvų aptarnavimą.
Mūsų tikslas – užtikrinti greitą atsakymą į Jūsų užklausas, siekiant suteikti visą reikiamą informaciją ir išspręsti kilusius klausimus.
Atsakymo terminai
- Į el. pašto užklausas atsakome per 2 darbo dienas;
- Užtikriname kokybišką aptarnavimą tiek telefonu, tiek tiesiogiai įmonės patalpose.
Skundų nagrinėjimas
Jeigu turite pastebėjimų, norite pateikti skundą ar pasiūlymą, rašykite mums el. paštu info@solet.lt.
Jūsų skundą išnagrinėsime per 14 dienų ir pateiksime atsakymą.
Neteisminė ginčų sprendimo tvarka
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos ar prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai:
- Adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
- El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
- Tel. Nr.: 85 262 67 51
- Interneto svetainė: www.vvtat.lt
Taip pat galite užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr