Pristatymas

Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje užsakymams nuo 2000,00 EUR. Į parduotuvę

Klientų aptarnavimas ir skundų nagrinėjimas

Klientų aptarnavimas – UAB Solet

UAB Solet kviečia Jus apsipirkti ir kreiptis dėl paslaugų patogiai ir greitai! Mūsų tikslas – užtikrinti aukščiausios kokybės aptarnavimą bei greitą pagalbą Jums.

Kontaktai
Susisiekite su mumis telefonu +37060489013 nuo 8:00 iki 15:00 valandos, kiekvieną dieną.
Užklausas galite pateikti el. paštu: info@solet.lt.
Skambučių tarifai nustatomi pagal Jūsų operatoriaus taikomus planus.

Mūsų paslaugos ir tikslai

UAB Solet komanda – tai profesionalai, pasiruošę:

  • Padėti užsisakyti prekes ar paslaugas;
  • Suteikti informaciją apie prekes, užsakymo procesą, pristatymo sąlygas ir apmokėjimą;
  • Atsakyti į Jūsų klausimus dėl užsakymo eigos;
  • Užtikrinti greitą ir efektyvų aptarnavimą.

Mūsų tikslas – užtikrinti greitą atsakymą į Jūsų užklausas, siekiant suteikti visą reikiamą informaciją ir išspręsti kilusius klausimus.

Atsakymo terminai

  • Į el. pašto užklausas atsakome per 2 darbo dienas;
  • Užtikriname kokybišką aptarnavimą tiek telefonu, tiek tiesiogiai įmonės patalpose.

Skundų nagrinėjimas

Jeigu turite pastebėjimų, norite pateikti skundą ar pasiūlymą, rašykite mums el. paštu info@solet.lt.
Jūsų skundą išnagrinėsime per 14 dienų ir pateiksime atsakymą.

Neteisminė ginčų sprendimo tvarka

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos ar prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai:

  • Adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
  • El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
  • Tel. Nr.: 85 262 67 51
  • Interneto svetainė: www.vvtat.lt

Taip pat galite užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr